Uitgebreid zoeken

 
Selectie ongedaan maken
Alles deselecteren Select all
 

Vragen

Hoe lang zijn een bestelling van de tickets voor een eigen online office, ticketgroepen, vouchers, ticket(bundel)s en beheertickets geldig?
Je tickets zijn geldig totdat deze zijn geactiveerd. Activeren gebeurt op basis van de gegevens die je invult op het inrichtingsformulier. Dit inrichtingsformulier ontvang je binnen 5 dagen na je bestelling.

Hoe lang is een voucher geldig?
Dit wordt bepaald door de organisatie waar je de voucher van hebt ontvangen en kan per voucher verschillen . Neem voor vragen hierover contact op met de organisatie of degene van wie je de voucher hebt ontvangen.

Hoe lang is een ticket voor een pitch, afspraak, bijeenkomst, rondleiding etc. geldig?
Je maak een afspraak (om contact op te nemen) voor een bepaalde dag en eventueel tijdstip. Op die dag en dat tijdstip is je ticket geldig. Wil je deze wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de organisatie bij wie je het ticket hebt besteld via de contactgegevens die staan vermeld bij de betreffende organisatie. Kan ik bij een bestelling van een ticket waarvoor ik dien te betalen, een of meerdere vouchers gebruiken? Indien de organisatie die het ticket aanbiedt dit toestaat kan dit. Neem bij enige twijfel vooraf contact op met de organisatie bij wie je met meerdere vouchers een ticket wilt bestellen via de contactgegevens die staan vermeld bij de betreffende organisatie.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen voor mijn eigen online tickets2work-office?
Dit kan op verschillende manieren. Weet je al wat je wilt of nodig hebt, plaats dan je bestelling via de button ‘tickets2work’ onder aan deze website. Wil je eerst een aantal vragen hebben beantwoord of wil je eerst nadere informatie, bel ons of laat een bericht achter via de contact-pagina op deze website.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang je een bestelling niet hebt bevestigd of betaald, kun je deze op ieder moment annuleren. Nadat je een bestelling hebt bevestigd en of betaald kun je deze niet meer annuleren. Indien een bestelling die is bevestigd en of betaald door overmacht niet op de aangegeven datum en tijd doorgang kan vinden, neem dan zo snel mogelijk contact op met de organisatie bij wie je het ticket hebt besteld via de contactgegevens die staan vermeld bij de betreffende organisatie. De betreffende zal er dan alles aan doen om je afspraak te verplaatsen.

Welk bedrag ontvang ik voor de tickets die ik via een eigen tickets2work-office online aanbiedt?
100%. Iedereen die op tickets2work.nl via een eigen office online tickets aanbiedt, bepaalt zelf in hoeverre en welk bedrag iemand die een ticket bestelt, voor dit ticket dient te betalen. Tickets2work heeft geen enkele bemoeienis met de prijs en verrekening van deze tickets. De eventuele prijs die je iemand voor een voucher of ticket laat betalen, wordt volledig door jou bepaald en aan jou uitgekeerd. De eventuele vergoedingen die derden ontvangen, worden apart vermeld als servicekosten. 

Wat zijn servicekosten en hoe worden die bepaald?
Servicekosten zijn additionele kosten voor extra diensten, die jij bepaalt en worden in overleg met tickets2work bepaald. Indien er geen extra diensten zijn, zijn er ook geen servicekosten.